Penktadienį apie tryliktą valandą Mažeikių geležinkelio stoties teritorijoje, pėsčiųjų perėjoje, traukinio sąstatas partrenkė moterį. Liudininkų teigimu, nukentėjusioji su silpnais gyvybės ženklais buvo išvežta į miesto ligoninę, tačiau medikai jau buvo bejėgiai. Po dešimties minučių nuo patirtų sužalojimų moteris mirė.
Neišgirdo traukinio
Pirminiais duomenimis, iš Bugenių važiuojantis traukinio sąstatas partrenkė staiga į pėsčiųjų taką įžengusią moterį. Šalia buvusių žmonių teigimu, moteris galėjo būti apie šešiasdešimties metų amžiaus. Vėliau „Santarvė“ išsiaiškino, kad tai aštuoniasdešimtmetė S. A.
„Turbūt ji negirdėjo artėjančio traukinio gausmo, todėl drąsiai ir žengė į perėją“, – spėliojo įvykio liudininkai.
Po nelaimės traukinio sąstato mašinistas su žiniasklaida bendrauti nepanoro, tik prasitarė, kad jis elgėsi pagal visus reikalavimus, tai yra signalizavo, tačiau moteris nesureagavo. Be to, dar bandęs traukinį stabdyti, bet buvo per vėlu.
Tikslesnės nelaimės aplinkybės paaiškės po atlikto tyrimo.
Lieka abejingi
Nelaimės vietoje „Santarvės“ kalbinti geležinkelio darbuotojai stebėjosi žmonių abejingumu savo saugumui.
„Atrodo, imtasi visų saugumo priemonių, ir tvora aptverta, bet žmonės vis tiek žūva po traukinio ratais. Jei žmonės patys nepradės savęs saugoti, niekas jų neapsaugos“, – svarstė vienas iš geležinkelininkų.
Jo teiginius puikiai pailiustravo vaizdai, kurie privertė krūptelėti ne vieną šalia sąstato stovėjusį žmogų: po nelaimės moterį partrenkęs traukinys sustojo ant pėsčiųjų perėjos, trukdydamas žmonėms praeiti, todėl nenorėdami eiti aplinkui, kai kurie mažeikiškiai lindo tiesiai po traukinio vagonais.
Nepaiso draudimų
Nedrausmingus pėsčiuosius bandė sudrausminti šalia buvę geležinkelininkai, tačiau pėstieji į tai nekreipė dėmesio.
Buvo ir tokių, kurie piktinosi, kad traukinys užstojo perėją, o tai, kas čia prieš kelias minutes įvyko, jiems visiškai nesvarbu. Labiausiai nepatenkintos susidariusia situacija buvo vyresnio amžiaus moterys.
„Geriau lįsiu tiesiai po vagonais, nei eisiu tiek toli aplinkui“, – pasipiktinimo neslėpė viena mažeikiškė.
Kiti replikavo, kad tokius nedrausmingus žmones būtina bausti, nes jie negalvoja nei apie save, nei apie kitus.
„Nedrausmingai elgdamiesi žmonės nepagalvoja apie traukinių mašinistus, kurie nors ir nebūdami kalti po tokių nelaimių blogai jaučiasi. Turbūt taip jaustųsi bet kuris žmogus, sunkiai ar mirtinai sužalojęs kitą žmogų“, – kalbėjo vienas iš šalia nelaimės vietos buvusių vyriškių.
Tvora uztvere, o pesciuju pereja paliko avaringiausioje vietoje. jei kas kada zuvo, tai tik ten.
skeptiskai ziurejau i ta tvora !!! nuo nelaimes ir zuties ji neapsaugos… tvora tik padare gyventojams didziuliu nepatogumu !! bet juk valdininkams ne motais…
aptvėrė geležinkelį, tai kodėl neįrengė per pėsčiųjų perėją šviesoforo,kaip kad yra gatvėse,kad žmonės matytų,kas trukdo tai padaryti
Pilna debilisku komentaru. Nieko nesupranta, svarbu tik pakomentuot.
1. Traukio greitis mieste nera mazinamas taip kaip automobiliu, nes traukinys visada turi pirmenybe pries automobilius ir tuo labiau pesciuosius.
2. Gelezinkeliai apsitvere tik savo turta, kuris nuolatos niokojamas,ir tuo paciu bande kazkiek padidinti sauguma kertant gelezinkeli, bet cia yra pilna asilu kurie ta tvora spardo. Gerai, tvora isspirta ir praejimas padarytas, bet vistiek kitas asilas praeiti negali ir dar uz 10m kita praejima isspyres pasidaro. Ir tokiu vietu tikrai daug. Kol pilna mieste asilu, tai ir noro juos saugoti nera, nes tokiems pesciuju tiltas ar slagbaumas tikrai ne sprendimas…
3. Ne gelezinkelis isikure musu mieste, o miestas susikure apie gelezinkeli.
Ir isviso galva neisnesa kaip imanoma nepastebeti parvaziuojancio ir signalizuojancio traukinio???
Traukinys važiavo ne iš Bugenių, o iš Radviliškio į Bugenius su 60 tuščių cisternų.
Va čia tai geriausias komentaras. Pritariu :)
Gerbiamieji (nors kai kurių gerbti net nereiktų). Žūva arba jauni, kuriems nusibodo gyventi, arba senimas, kuris nemato ir negirdi traukinio. Taigi, tiltu nevaikščios senutės ir senukai, ne jiems laipioti, o jaunimas, kuris taip pabaigia gyvenimą, jiems tilto irgi nereikia. Dar po to nuo jo pradės šokinėt prieš atvažiuojančius traukinius. Kam to reikia?
O požeminės irgi nereikia, nes ten bus užpildinėjamos moterys ir prašoma meilės. O jos ir taip jos neduoda dykai, tai tikiu, kad ir po tuo tunelio nelabai norės duoti. Gerai kaip yra. Man patinka.
Lietuviai visada ieško kaltų… Užuojauta artimisiem. Deja… žmogus eidamas per kelią apsidairo, o kai eina geležinkelio pereja tai jau nebereikia apsižvalgyti, o tada ir tokios liūnos pasekmės. Saugoti save kiekvienas turi pats ir nei geležinkeliečiai, nei seimūnai čia nekalti.
Visa bėda tame, kad gyvename skurdžioje valstybėje. Kad ir kokie būna geranoriški miesto šeimininkai, nė vienas mūsų vadas neįgali pastatyti normalaus tilto, ar tunelio pėstiesiems ir automobiliams. Negelbėja nė europos sąjungos lėšos. Patys nusistato absurdiškas finansų tvarkymo taisykles, pristato dekoratyvinių šviesoforų, kurių pusė neveikia (ir dėl to eismas mieste bemaž nesutrinka), o esminiams pokyčiams pinigų „nelieka“. Esam pasmerkti gyventi „geriau, ir būti traiškomiems šios betvarkės.
didesnės nesąmonės dar neskaičiau kaip Tamsta parašėt. Vagonai stovi ne miesto teritorijoje, o geležinkelio stotyje. Geležinkelio stotis yra geležinkelių nuosavybė. Savo lėšomis jie tą nuosavybę- geležinkelius ir aptvėrė. O ką daro miesto savivaldybė, kurios nuosavybė, jei galima išsireikšti taip, yra miestas ir jo gyventojai? Kaip savivaldybė apsaugo savo gyventojus? Niekaip. Ir nereikia čia pykti ant geležinkelių, kad tilto ar požeminės perėjos nepastato. Tai mūsų politikai savivaldybėje turi rūpintis. Nes dear sykį pabrėžiu- Mažeikiai ne geležinkelių nuosavybė ir rūpestis. Ir dar. Jei ne geležinkeliai, kaip gyventų mūsų miestas? Mažeikių Nafta ir Lietuvos Geležinkeliuose dauguma dirbame ir ačiū dievui, kad yra tokios įmonės.
Reikia seimunu ar ju artimuju mirciu cia kad susimatytu kad tunelis yra pigiau nei simtai paprastu zmoniu zuciu.
Nebent Mažeikių cerberiui duoti užduoti gaudyti ir prižiūrėti pažeidėjus.
žmogus toks jau sutvėrimas,kad vis nori susitrumpinti kelią,o kartu ir gyvenimą……..ką bedarytum“SKESTANČIŲJŲ REIKALAS JŲ PAČIŲ REIKALAS“
Visada kalti kiti, tik ne AŠ. Gal ta moteris norėjo pasitraukti iš gyvenimo? Kiek visokių avarijų vien dėl to, kad kažkuris eismo dalyvis nesilaiko taisyklių, užsidegant raudonam dar puola į sankryža, sukeldamas pavojų kitiems eismo dalyviams. Prisimename buvusią perėja per geležinkelį, o matydavome daug žmonių einant per bėgius. Lyg tai žmonės būtų akli ir kurti. Vairuotojai negali pervažiuoti pervažos nepalindę po traukiniu, pėstieji taip pat. Tai kas ČIA YRA KALTAS, JEI NE PATS ŽMONIŲ BUKUMAS. A P S I D A I R Y K I M E priartėje prie geležinkelio, kaip absoliuti dauguma žmonių ir bėdų nebus.
Labai neilgai pasidžiaugėm nuliukais. Kažkaip paskutiniu metu ten tik senolės žūva. Ot. Na nieko, liaudžiai yra pasireikšti apie tiltus ir požeminius praėjimus. Dar galėtų kokius tris nutrėkšti einančius ten, kur tik šunys šikti nubėga.
Ir jokių čia nusikaltimų nėra, kad per miestą eina geležinkelio linija. Tegul eina, vis įdomiau gyvent. Nutrenkia, žmonės pasikalba, kokios iniciatyvinės grupės papeza apie tiltus ir metro, apie oru skrendančius traukinius ir kitokius gėrio ženklus.
Laukiam antros aukos. Laukimas kažkaip jau labai slegiantis jausmas, galėtų greitu metu atsirasti koks savanoris ar savanorė.
Pritariu Tadui…
Nusikaltimas pirmas: geležinkelis , dalinantis miestą. Nusikaltimas antras: leidimas stovėti vagonams ir šilumvežiams miesto teritorijoje. Nusikaltimas trečias: pastatyta niekam nereikalinga jau pradėta griauti tvora, kuri neapsaugo nuo nelaimių.
baisus likimo smugis artimiesiems baisi nelaime uzuojauta visiems
Įsikalkite sau į galvą visiems laikams: TRAUKINIAMS „MIESTŲ GREIČIŲ“ NĖRA!!! Jie važiuoja maksimaliu leistinu greičiu pagal geležinkelio kelio būklę!!! Mažeikių atveju – 90 km/val! Lėčiau – tik iš naftos perdirbimo gamyklos pusės, nes prieš pat stotį yra bandomi stabdžiai ir kol įsibėgėja, reikia nemenko kelio. Bet nuo Šiaulių puysės – jokių stabdžių! Per arti geležinkelio stovint, jus net oro gūsiu gali po traukiniu patraukti!!! IR DAUGIAU TOKIŲ NESĄMONIŲ, KAD TRAUKINIAMS YRA „MIESTŲGREITIS“, NERAŠYKIT!!!
Bet, iš kitos pusės, nenorėjot prisidėti prie geležinkelio tunelio iniciatyvos, tai dabar turėkit tvorą su vieninteliu nesaugiu techniniu praėjimu,skirtu patiems geležinkelininkams, o ne miestelėnams. Panorėję, geležinkelininkai gali ir jį užtverti, o jūs nieko „nepašiksit“.
jie nelips per tilta ir cia nera kaltu. Kiek ju vaiksto skersai isilgai Zemaitijos ar Naftininku gatves ?! Ju reikia saugotis tiek pat ir dar daugiau negu vaiku. Vaikas paklausys, o bociukas su bobute , vistiek savo darys. Kas turi savo aplinkoj senuku,,ta zino, o gal tik as taip galvoju?
duok dieve, amzinaji atilsi mirusiems ant mazeikiu gelezinkelio ir tebunie ju mirtis nebuna beprasme …
Na ir ka, sikniai, pastatete tvora, o juk ir asiliukui aisku, kad zmones zusta PESCIUJU PEREJOJE!
Patys kalti ir niekas kitas nekarta maciau kaip traukinys jau signalizuoja istolo bet moteriskes bega per pervaza vos ne griudamos, vietoje to kad palauktu tas kelias minutes kol pravaziuos tas traukinys ir paskui visi kalti tik ne mes patys.
as galiu gera pavizdi [pateikti gyvenu Norvegijoje Trondheime senojojo sostineje ,miestas snas ir turi sena gelezinkeli ,bet jis yra sutvrkytas taip kad jau 70 metu nezuvo nei vienas zmogus del panasioos situacijos ,padarytos blokados kad nei pats spidermenas neperliptu o jai reikia pereiti is vienos puses i kita yra centrine pereja kuri ankscia buvo po zeme ,dabar padarytas naujas modernus tiltas ,ir tu neturi pasirinkimo tik per ji lipti o jai zmogus esi invalidas yra irengtas liftas nugabens tave i kita puse
Klaipėdoje, judriausioje vietoje, aklinai užtvėrė geležinkelį, pastatė tiltą ir ramu. Tilto reikia.
Bus perėja, ar tiltas, vis tiek žmonės eis per bėgius (ar lengvai žmonės pakeičia savo blogus įpročius?). Pamenu, buvo tiltas, bet žmonės vis tiek eidavo per bėgius, nes taip greičiau, nors ir pavojingiau. Nepadės nei tvoros, nei apvažiavimai… Juk nesilaikyti taisyklių tapo norma: tamsiuoju paros metu einama be atšvaitų, per gatvę einama ne per perėją, dar ir vaiką tempame…Skubame, lekiame, patys nesilaikome saugumo taisyklių, kito nepamokome. O žuvusiųjų labai gaila, bet negi traukinys toks mažas, begarsis, kad jo net dienos metu nepamatoma? Taigi ne musė… Neapdairumas… O dar gyvas pavyzdys, kad po nelaimės piktinamasi ir lendama po vagonais… Ir dar moteriškės. Tai smegenėlės jau nebeveikia…Pasidoro, kad taisyklės tik protingiems sugalvotos: mąstantiems ir atsakingiems. Gaila ir mašinisto, juk ir jam trauma, nelaimingas įvykis. Traukinys – ne dviratis, ne automobilis, jo greitai nesustabdysi…
isvis kazkoks jovalas,, kol nebus gelezinkelio apylankos pro mazeikius, tol ramybes nebus,, zmones zuva, kiti gaista laika pervazose,, situacija absurdiska
Tai velniai griebtų tegu padaro perejimą virš visų tu bėgiu, tokį kaip kad buvo sovietmečiu, kurį nugriovė, ir bus visiems ramu. Tik nesakykit kad vėlgi nėra lėšų, tokiam dalykui jau reiktų atrasti.
Deja nors ir 30 km/h val greiciu vaziuotu traukinys, vargu ar pries iseinanti pestiji ji besustabdytum. Pagalvok koks bedras sastato svoris ir kokia inertine jega veikia stabdant. Apie greicio mazinima net nefantazuokite.
Niekaip nesuprantu. Na gerai, ji negirdėjo. BET aplink toj perėjoje tai šalia buvę tai girdėjo traukinį ir TIKRAI jautė, kad bus nelaimė. Negi ant tiek abejingi tapome, kad suimt už rankos nebuvo kam tai moteriai??? Tik nesakykit. kad tuo metu perėjoje nebuvo žmonių. Abejingumas kartais mus visus žudo… Mato, o nieko nedaro. Užuojauta artimiesiems
turetu irengti slagbaumus pestiesiems
Privaloma miesto teritorijoje traukiniams važiuoti nustatytu greičiu, bet mielieji sutikite, kad niekas nesilaiko šio reikalavimo. Įpatingai naktį, kokiu greičiu pralekia traukiniai kitą kartą ir iš miegų pašoki. Siūlyčiau pasidomėti kokiais greičiais miesto teritorijoje privalu važiuoti traukiniams.
Užuojauta artimiesiems. Kaip apmaudu, dar visai neseniai atkreipiau dėmesį, kad atnaujinta žuvusiųjų ir sužeistųjų lenta, kur švietė nuliai. O tai, kad moteris žuvo perėjoje tik dar kartą įrodo, kad jokios tvoros nėra išeitis, reikia platesnio požiūrio į geležinkelio problemą Mažeikiuose.