Geležinkelio tunelio iniciatoriai renka parašus

Šiai iniciatyvai paremti reikia surinkti 5009 parašus. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Iniciatyvinė grupė pradėjo rinkti parašus dėl reikalavimo paskelbti Mažeikių rajono gyventojų apklausą „Už – Mažeikių geležinkelio tunelį“. Šiai iniciatyvai paremti reikia surinkti 5009, t. y. 10 procentų balsavimo teisę turinčių rajono gyventojų, parašus.

Suderinta su Savivaldybe

Iniciatyvinės grupės „Už – Mažeikių geležinkelio tunelį“ vadovas Gintaras Beržanskis „Santarvę“ informavo, kad parašai renkami ne savavališkai, o vadovaujantis Vietos savivaldos įstatymu ir tai suderinta su Savivaldybe.
„Pirmadienį iš Savivaldybės gavome parašų rinkimo lapus. Deramės su prekybos centrais, kad įsileistų į savo teritoriją parašų rinkėjus, ieškome savanorių, kas padėtų rinkti parašus“, – pasakojo pašnekovas.
Penktadienio duomenimis, buvo surinkta per tris šimtus parašų. Kitą savaitę tikimasi suaktyvinti
parašų rinkimą.

Apklausa dėl apklausos

Pagal nustatytus terminus, parašai bus renkami iki liepos 10 dienos.
„Ši apklausa vyksta dėl apklausos. Jeigu jos pageidaus 10 procentų balsavimo teisę turinčių rajono gyventojų, tada kreipsimės į Tarybą, kad ji patvirtintų tokią apklausą“, – apie tolesnius veiksmus informavo G. Beržanskis.
Taryba sprendimą turės priimti per mėnesį nuo parašų patvirtinimo.
Jeigu politikai pritars apklausai, tada žmonės galėsią pareikšti savo nuomonę, ar jie yra „už“ Mažeikių geležinkelio tunelį, ar „prieš“.

Atsakymas netenkino

Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu buvo sudaryta komisija, kuri sprendė Mažeikių miesto dviejų dalių sujungimo galimybes. Joje, be Savivaldybės administracijos atstovų, dirbo specialistai iš „Lietuvos geležinkelių“, „ORLEN Lietuvos“. Jai vadovavo vicemeras Kęstutis Bartkevičius.
Komisijai buvo pristatytas ir iniciatyvinės grupės projektas „Mažeikių geležinkelio tunelis“. Komisijos bendra nuomone, šio projekto idėja neatmestina, tačiau pagal esamą ekonominę situaciją ji šiuo metu būtų sunkiai įgyvendinama – tiek finansiškai, tiek techniškai.
Iniciatyvinės grupės toks atsakymas netenkina.
„Čia tik nedidelės grupės nuomonė. Mums svarbiausia, kad būtų su visuomene išdiskutuota. Siūlėme Savivaldybei surengti diskusijų forumą, ji atsisakė“, – apgailestavo G. Beržanskis.

Pateiks spręsti Tarybai

Komisijos pirmininkas K. Bartkevičius „Santarvei“ sakė, kad, specialistų nuomone, geležinkelio  tunelis, kuriuo važiuotų vagonai su degalais, keltų pavojų.
Efektyvesnis, pigesnis ir saugesnis projektas – geležinkelio linijų iškėlimas už miesto ribų – kaip tai numatyta Mažeikių rajono bendrajam plane.
K. Bartkevičius informavo, kad komisija yra baigusi darbą. Atsižvelgiant į ankstesnes studijas, į protokolą yra įrašyti septyni siūlymai. Artimiausiu metu juos planuojama pateikti Savivaldybės tarybai, kuri ir turėtų tarti galutinį žodį.

32 Atsakymai į “Geležinkelio tunelio iniciatoriai renka parašus”

  1. Vardas (privalomas) parašė:

    ar jus zinote kiek dar laiko dirbs naftos gamykla / ar nuo bugeniu stoties iki latvijos irgi nuemete begius . o su tuom tuneliu ar gelezinkelio iskelimu uz miesto kas fi nansuos tokius brangius projektus ir kas juos realizuos , baikit ir gerai pagalvokit , europa greit uzrauks mums finansus,, ot taip. kazys j.

  2. AS parašė:

    MAN ISVIS BUVO SUNKU SUPRAST STRAIPSNI. KUO SKIRIASI ESAMAS SIULYMAS NUO NAUJO?

  3. to To Dariui 2012-06-20 09:08 parašė:

    Visa tai turėjo būti padaryta iki kokių 2010 metų, o dabar jau per vėlu, nes yra, pasak tavęs, utopinė (ir kas tai įrodė? O įrodymas gali būti tik vienas; po studijos parengimo, pristatymo visuomenei, studijos korekcijų, jos pristatymas Briuseliui dėl finansavimo ir aiškus atsakymas iš ten, kad „NE“) tunelio idėja, tuom pačiu formuojant naują, šiuolaikišką, patogų ir įdomų miesto centrą. O kai visuomenė ir valdžia rimtai susiremia, bent jau Mažeikiuose, valdžia Mažeikiuose pralaimi, tik prarandama daug laiko, prarandamos investicijos, projektų vykdymas nuslenkamas gerokai toliau. Valdžiai šiuo atveju reikėtų atsitraukti ir dirbti vienu ritmu su iniciatyvinės grupės iniciatyva dėl geležinkelio tunelio, o ne šakotis. Beje, Mažeikių geležinkelio stoties naikinimas, paliekant tik porą geležinkelio kelių, neįdomus – traukiniai vis vien važiuoja per miesto centrą paviršiumi, o ne po žeme.

  4. Darius >to Darius 2012-06-20 09:11 parašė:

    Derybos tai menas.

  5. to Darius parašė:

    Tu bent paskaityk, ką pats prirašei apie geležinkelį į Rygą ir oro uostą. Gal tu neskiti Lietuvos ir Latvijos? Rygoje nėra geležineklio į oro uostą ir ne Lietuvai aiškinti, reikia jo ar nereikia, ir ne nuo Lietuvos pageidavimų priklausys bus, ar nebus geležinkelis į Rygos oro uostą. Tai Latvijos reikalas.

  6. To Dariui parašė:

    Pervaža dar nieko neįrodo. Atstatant geležinkelį, pervaža bus perstatoma. Tačiau tikimybė, kad geležinkelis bus atstatomas, maža. Nereikia jokio tunelio, nes jine nerealus tiek finansiškai, tiek techniškai žiūrint. Tiesiog tereikia iškelti visą sąstatų formavimą ir kitus darbus į Ventos stotį ją išplečiant. O mažeikiuose palikti dviejų kelių liniją, kuria visi prekiniai traukiniai važiuotų nesustodami. Keleiviniams būtų skirtas pirmasis kelias. Į pramoninę zoną šiaurinėje miesto dalyje atšaką galima būtų atvesti nuo Ventos stoties, arba, kraštutiniu atveju, nuo Mažeikių stoties šiaurini galo. Geležinkelį atitverti garsą slopinančia sienute, o vietoj dabartinių pervažų pastatyti viadukus. Taip pat ties geležinkelio stotimi pastatyti pėsčiųjų tiltą. Dar būtų galima ties M. Pečkauskaitės ir Strazdelio gatves sujungti po geležinkeliu įrengtu pravažiavimu, bet tik lengviesiems automobilias, t.y. riboto aukščio. Tai kainuotų daug pigiau nei utopinis tunelis.

  7. kaimiečiui parašė:

    Reikėtų pasidomėti šiek tiek ir miesto reikalais. Dirba ne vienas Beržanskis, yra ir daugiau, ir iš skirtingų partijų, yra ir nepartinių. Vienos parašų rinkimų akcijos metu surenkama apie 200 parašų. Šituo neapsiribojama – yra ir stacionarių paršų rinkimo vietų. Beje, visi labiau aktyvūs žmonės vienaip ar kitaip dalyvauja politikoje, užima vienokią ar kitokią politinę/ pilietinę poziciją ir ją išreiškia. Na, tiesiog ne visi yra karvės uodegos „pumpuotojai“ ir žvelgia šiek tiek toliau, giliau ir į ateitį. Beje, „Komentatoriaus“ pakeltas, pasipūtęs ir išdidus tonas jau panašus į desperatišką davatkos klyksmą; gyventojai noriai rašosi ir jo komentarų neskaito. Ajajai.

  8. Dariui parašė:

    1. Geležinkelio linija Mažeikiai – Klaipėda pradėta demontuoti Latvijos teritorijoje nuo Skuodo.
    2. Geležinkelio linija Mažeikiai – Ryga atstatoma nebebus (pažiūrėk, kaip ten, tipo, pervažą įklojo – pervažos ašis nuveda kažkur tolyn nuo sankasos į privataus namo langą; nėra nei kreivės, nei pokrypio kreivėje). Tai – ne pervaža, o butaforaija, iliuzija, kad kelias į Rygą bus atstatytas. Plika akimi matyti – pervaža pastatyta nesitikint jokios geležinkelio kelio į Rygą rekonstrukcijos ar statybos.
    3. Jei neisiimsi iniciatyvos, nebursi ir neorganizuosi žmonių, nei eismo į Klaipėdą geležinkeliais, nei eismo į Rygą geležinkeliais, niekada nebebus. Viskas dabar priklauso tik nuo tavęs.

  9. kaimietis parašė:

    Giedraitis,kai ėjo į rinkimus pažadėjo geležinkelį iškelti už miesto…. išėjo pšššš,dabar atsirado kitas mesijas Beržanskis,kuris žada iškasti geležinkelio tunelį,Įdomu ar mažeikiečiai patikės besiveržiančio į seimą Beržanskio paistalais

  10. Darius parašė:

    Mano nuomone geriausias projektas butu tai atsaka KLAIPEDA-MAZEIKIAI-RYGA(idealiausia ,kad butu pro orouosta)
    tiek studentam,tiek norintiems isvykti (galetu ir klaipediskiai i orouosta vaziuoti per Mazeikius),tiek laisvalaiki praleisti Rygos zoo ar senamiestyje,tiek kroviniai kaip metalo gaminiai butu transportuojami i Mazeikius traukiniais is Rygos juruuosto,pagyvetu prekyba ir zmoniu pervezimai ,atlaisvetu keliai..Pliusu daug tik ner kam sio projekto igyvendinti.

  11. Komentatorius parašė:

    Ta socialinė nauda iš ko bus sukurta? Iš mano sumokėtų mokesčių. Ir man tokios socialinės naudos nereikia, ačiū. Vaiką reikia mokyti kaip eiti per geležinkelio perėją, senute gali pasirūpinti giminaičiai, socialiniai darbuotojai. Kol kas LG yra valstybinė įmonė, gal dar kažkurį laiką bus ir tikiuosi, kad nesugalvos padaryti tokios nesąmonės. O privatizavus, investuotojas pasukios pirštą prie smilkinio ir palinkės sėkmės. Aš nesu prieš naujoves, aš už sveiko proto naujoves. Pvz.: kodėl nepadarius kaip Amerikoje, kada traukinys važiuoja prie namo, šalia langų, tai gal ir čia taip reikia padaryti, iškeliam kaip tiltą kokią konstrukcija ir tegul bilda traukinukas virš galvų. Tik vieno reiktų pasisaugoti, kad važiuojant nenuleistų vandens keleivis tualete.

  12. Vardas (privalomas) parašė:

    Nauda neabejotina, Tik viskas kas gera gerai ir kainuoja. 100-200 milijonu pirma reikia tureti, niekas ju nedalina, o jau turint klausimas kam isleisti – utopistu svajonei igyvendinti ar nauja gamyba kuriancia darbo vietas paleisti? Bet kam rupi pinigai? Parasus surinksim ir jie atsiras. Giedraitis parves is Vilniaus bulviniuose maisuose, graikai suzaveti projektu is savo biudzeto atseikes, gal dar kokie emiratai kartu su vyskupija prisimes… Bet tai viskas jau po rinkimu ir niekam vel nerupes iki sekanciu rinkimu…

  13. to >Komentatoriui parašė:

    Kam jus tam komentatoriui destote projekto nauda ,jei jis priesiskai nusiteikes is anksto yra pries naujoves,tai jis ir nesuvoks kokia is to nauda. tai cia tas pats kas senam zmogui kompiuteri ipirst.

  14. >Komentatoriui parašė:

    Ar viskas tik „dolcu“, GBP ir „babkėm“ grinžiama? Kad jaunai mamai reikia „prasibaladoti“ su vežimėliu per geležinkelio bėgius, ar kad mažam vaikui vienam ir savarankiškai reikia per juos „prasibrauti“ į „Jagmino“ pradinę mokyklą, ar kad sunkiai paeinančiam žmogui iš mikrorajono reikia nukakti į ligoninę, tai to jau nevertinam? Brolyti, be ekonominio efekto (beje, geležinkelio tuelio atveju gyventojams jis tikrai būtų nemenkas) yra ir socialinis efektas – maloniau ir patogiau gyventi mieste, miestą pritaikant prie gyventojų (o miestas, keičiantis epochoms, irgi gali keistis), o ne gyventoją taikyti prie nepatogaus ir nepatrauklaus miesto. Taigi, gerai pasikrapštyk galvą – gal be ekonominės logikos atsiras dar ir socialinė logika? Beje, linkėčiau būti ne tokiam desperatiškam.

  15. Komentatorius parašė:

    „Mane labai erzina koriefiejai, teigiantys, kad geriau net nebandyti, nes iš to nieko nebus.“ O mane labai erzina eGzpertai, kurie savo kvailas nesąmones it srutas pila ant žmonių. Gal kas parašys bent minimalią ekonominę naudą to tunelio? Atmetant visokius „vystysim kaimo turizmą, bus daugiau turistų ir pan. nesąmones iš ES projektų ištrauktų. Kodėl čia reiktų investuoti milijonus verdant tunelio? Kodėl? Kokia ekonominė logika?

  16. Komentatoriui parašė:

    komentatoriau, aš tau dar sykį sakau, kad tunelis – ne vien tik dėl automobilių kamščių sprendimo, ne vien tik, kad žmonės po važiuojančiu traukiniu nepakliūtų ir ne vien tik, kad tuneliu galėtumei pasinaudoti kai skėčiu. bet šiaip, jei yra naoras, gali Mažeikius paversti miestu, kuriame net šiaučių neliks.

  17. vardui 21:08:21 parašė:

    Tai gal tada bijoti ir koją į lauką iškelti, kad užlipęs ant banano žievės, nesitėkštum aukštielninkas? Mane labai erzina koriefiejai, teigiantys, kad geriau net nebandyti, nes iš to nieko nebus. O iš kur visa tai žinote, kad nieko nebus, konsultavotės Briuselyje? Beje, Žemė, kaip sfera, irgi buvo kažkada nesąmonė ir už tokias mintis ant laužo degino. Kada išmoksite mąstyti savo, o ne „komandos“, „kolektyvo“ protu?

  18. Vardas (privalomas) parašė:

    Baikit svaigti. Butu pinigu, galima galvoti kur juos leisti. O svaigti , kad surinkus parasus ES atseikes 15 milijonu, tai mazu maziausia tas pats kaip tiketi 15 mln islosti Vikingu loto :) O kliedeti, kad milijonus gausi pardaves gelezinkelio atlaisvinta zeme, tai dar viena antis. Zeme valstybine isnuomota gelezinkeliui. Jei ja kas ir pardavines, tai uzdirbtu pinigu tuneliui statyti niekas negrazins, Vilniaus Snoro filialuose nuses bankroto administratoriu algom.

  19. Komentatoriui parašė:

    Ar tau skauda kas nors ,kad kai rasai vis sauki ajajajaj?

  20. Komentatorius parašė:

    Inovatyviausias? Atsipeikėk. Statykim tunelį, nes 15 mašinų negali palaukti prie pervažos. Ajajajaj, gelbėkim vairuotojus nuo laukimo. Ir dar išgelbėsim visus žioplius nuo sutraiškymo, dar traukinių stotį pastatysim po žeme, kad laukiant traukinio lietus ant plikės nelytų. Ajajajaj, kiek inovatyvių idėjų, tik kažkodėl niekas nenori to daryti. Nes kai kas sugeba paskaičiuoti, kad net neverta pradėti tokių nesąmonių.

  21. >Komentatorius parašė:

    tai siūlau pačiam nueiti į kokį pabą ir nusigert iš nuoskaudos, kad yra geležinkelio tunelio idėją palaikančių žmonių. O tu savo atsilikusia mąstysena čia kai su šakute prieš traukinį….Beje, tas projektas būtų ne juokingiausias Europoje, o inovatyviausias!

  22. Vardas (privalomas) parašė:

    facebooke i ta pati mitinga kviecia Pranas Noreika, tik dar prideda, kad mitingas pries valdziazmogius :) Na kaipgi greitai is buvusio tarybos nario valdziazmogio tampama trokstanciu tapti valdziazmogiu :) o stai Daivai dabar jau neapsivercia liezuvis taip vadinti tarybos nariu:) Na stai ir dar du kandidatai i seima isplauke is dumblo i pavirsiu…

  23. Daiva Šideikienė parašė:

    Birželio 17d. , sekmadienį, 14 val. aikštėje prie Mažeikių kultūros namų (Naftininkų g.11) ir Mažeikių Šv. Pranciškaus Asyžiečio bažnyčios įvyks mitingas ,, Už LAISVĘ IR TIESĄ , PRIEŠ MELĄ IR SMURTĄ: KELKIMĖS,KELKIMĖS ,KELKIMĖS“. Dalyvaus svečiai iš iniciatyvinės grupės ,,Už Teisingumą“ ir Susivienijimas ,, Už Lietuvą Lietuvoje“. Kviečiame dalyvauti.

  24. Komentatoriui parašė:

    Pats tu avinas is bandos,kai tokiu greiciu nueis nuo begiu sastatas tai kokios bus pasekmes – protinguoli?geriau butum patylejes..

  25. Komentatorius parašė:

    Oho kiek protingų pasiūlymų, taip imsiu ir visais pasinaudosiu, nes nieko kito nelieka. Jie tokie puikūs, kad imsiu jau nuo rytojaus rausti tunelius ir liepsiu traukiniams ten važiuoti. Tai būtų juokingiausias projektas visoje Europoje.

    Traukiniai gali ir 100km/h važinėti per miestą, jei eini ten, kur galima eiti, jokio pavojaus nėra. O kai avinų banda vaikšto ten, kur papuola, tegul juos ir nuskina ir ištaško. Gal pagaliau susiprotės, kad tvora turi būti pastatyta, tiksliau jau senai turėjo būti tai padaryta.

  26. Investuotojas parašė:

    Kuris stambus investuotojas norės investuoti jeigu transporto sistema Mažeikiuose neišvystyta: automobilių keliai siaubingi, nėra aplinkelių, neleidžiama įvažiuoti į miestą; traukinių eismas į vieną pusę – kur tiesioginė kryptis į Klaipėdą, Rygą, Taliną, SanPeterburgą. Kas norės permokėti Lietuvos geležinkeliams už vingius. Tai čia galvojama apie pramonę – kas pagalvos apie gyventojus?

  27. Darius parašė:

    Jei ant elektros butu tas traukinys ,tai gal ir tiktu tas tunelis,o dabar kur nuodingus dumus desit?ventiliacija turi buti superine ir dar toli, nuo zmoniu srauto isvesti ventiliaciniai vamzdziai.o atlaisvintoi vietoi virs tunelio statant pastatus reikes japonu projektuotojus kviestis,nes tuneliu vaziuojanciu traukiniu vibracija „klibins“ pastatus.pripazystu traukiniai labai greitai vaziuoja per miesto centra,mano akimis jie galimai virsyja leistina greiti.bet ar negeriau iskelti viena atsaka kuri vaziuoja i nafta uz miesto?palikti tik keleivini ir grudus bei anglis ar durbes vezancius.o kas liecia Klaipeda ,vat cia reikia skirti daugiausia demesio i sitos atsakos kurima ir atnaujinima,o ne i tunelius.Tiesa tuneliu pozemines perejos turi buti priziurimos(o musu salyje jos baisios kaip nezinau kas,amoniako tvaikas ,bei kalnai siuksliu,nevisos lemputes dega ,baisu ir eiti ,kad koks narkomanas is priekio nepareitu-as cia kalbu apie vilniaus krasta),o kas tam skirs lesu jei zoles prie daugiabucio nesugeba nupjauti.as nesu pries naujoves,bet siam projektui netinkamas metas.nes tusciu pastatu ir taip pilna musu mieste tai kam mums nauji paciame centre?maximom uzstatysit ar devetu rubu parduotuvem?Musu miestui reikia stambaus investuotojo kuris vystytu gamyba, kurio produktams reikalinga zaliava is naftos perdirbimo imones,ar kazko panasaus.nes tokie biznieriai „kupi prodai“ musu miesto neisgelbes.

  28. Galutinis žodis parašė:

    Savivaldybės taryba suvarys „peilį į nugarą“ Mažeikiams, jeigu tars „galutinį žodį“, apie kurį šiame straipsnyje kalba vicemeras K.Bartkevičius. O dabar pažiūrėkite, koks bus tas „galutinis žodis“: Mažeikių geležinkelio stotis bus aptverta tvora, kad gyventojai per geležinkelio stoties teritoriją neitų ten, kur nepriklauso; per geležinkelį pereiti PRIKLAUSO TIK PER VIENINTELĘ PĖSČIŲJŲ PERĖJĄ PER VISUS MAŽEIKIUS! AR jūs įsivaizduojate, ką tai reiškia? Tai reiškia, kad vaikai, seneliai ir šiaip į kitą miesto pusę skubantys žmonės turės sukarti daugiau nei pusę kilometro papildomai. Ar bus saugiau? Vargu. Tiek pėsčiųjų perėjose, tiek ant geležinkelio kelių žuvusių yra daugmaž vienodai. DAR MAŽEIKIŲ GELEŽINKELIO STOTIS BUS APTVERTA GARSĄ IZOLIUOJANČIA KOKIŲ 6 METRŲ AUKŠČIO TVORA! Ar bent įsivaizduojate, kaip tai atrodys? Dar gal bus pastatyta pora autopravažiavimų po geležinkeliu. Bet kokiu atveju toks kosmetinis „pasimaliavojimas“ Mažeikių naujam gyvenimui neprikels – žmonės parduoda namus, žemes ir keliasi į Klaipėdą, pramonė merdėja, o 2016 metais „Orlen Lietuvoje“ turėtų likti apie 800 darbuotojų (bent aš taip girėjau). TOKIUOSE MAŽEIKIUOSE, BE NAUJO VEIDO, BE GELEŽINKELIO Į KLAIPĖDĄ IR RYGĄ NIEKAS NIEKADA NEIVESTUOS! Geležinkeliai, kažkada vedę į Klaipėdą per Vainodę, jau pradėti demontuoti Latvijos pusėje. Su tokia Savivaldybės administracijos „reanimacija“ Mažeikiai garantuotai bus numarinti! Tarybos nariai, pagalvokit, ar to jūs norit? Gi anksčiau ar vėliau nebebūsit Tarybos nariais, o jūsų vaikai iš tokių Mažeikių išvažiuos ir baigsit savo dienas vienišoje senatvėje. Ar to jūs norit? Šiek tiek apie Savivaldybės administracijos veiksmus. Žiūrint iš šono, JIE BEVEIK VISADA VEIKIA TIEK PRIEŠ RINKĖJUS, TIEK PRIEŠ MAŽEIKIUS. Kodėl? Yra VILNIAUS KOMANDOS NARIAI? Turi savo verslą, savo namus, „pagalbines“ patalpas Vilniuje, kituose didmiesčiuose, o gal visai Mažeikiuose faktiškai negyvena (Jarmantavičius), todėl rūpinasi nauda ne mums, o sau? Yra gerai finasiškai apsirūpinę ir, jei gali, nori pagyventi „šiandien“? Gi toks DARBO GRUPĖS, kuris minimas čia „Santarvėje“, SPRENDIMAS YRA VISIŠKAI NEPERSPEKTYVUS MIESTO RAIDAI! Toks sprendimas Mažeikius per 10 metų pavers į „šū;do krūvą“, ir ne daugiau! Tarybos nriai, pagalvokit! Pažiūrėkit, į ką Mažeikius už 10 – 20 metų gali paversti jūsų blogai apgavoti, išmąstyti, tik „šiandienos“ situacija besiriamentys sprendimai! O geležinkelio tunelis sudrebintų, prikeltų Mažeikius naujam gyvenimui! Atsivertų naujos perspektyvos naujo miesto centro formavimui! Iškastas žemes būtų galima panaudoti slidinėjimo trasai supilti! Mažeikius galima paversti turizmui ir gyventi patraukliu miestu, nes esame netoli jūros, netoli Rygos, vienam gražiausių Europos regionų:Latvijos Žemgala – Lietuvos pajūris! Tinkamai rekonstravus Mažeikius, jie gali tapti turistinių srautų susikirtimo kryžkele, kuriame būtų ir patiems mažeikiečiams malonu gyventi!! Bet jeigu pas jūsų mąstymas apima ne daugiau bulvių lauko (būsit patikrinti per balsavimą), pasiuskit! Todėl tie, kurie dar pajėgūs mąstyti, prisidėkit prie parašų rinkimo dėl geležinkelio tunelio akcijos! Valdžia turi vykdyti ne savo sumąstymus, o įgyvendinti visų mažeikiškių lūkesčius!

  29. Pavojus parašė:

    „Komisijos pirmininkas K. Bartkevičius „Santarvei“ sakė, kad, specialistų nuomone, geležinkelio tunelis, kuriuo važiuotų vagonai su degalais, keltų pavojų“

    Ar dabar vagonai su degalais nekelia pavojų, kai per miestą važiuoja 60-80km/val ir nėra apsaugoti pėstieji. Užmiršo įvairias avarijas, kai 1998 metais nuriedėjo 5 vagonai ir išsiliejo 100 tonų kuro. O jeigu būtu užsidegę – koks būtų sprogimas? Ar tai nepavojinga?

    Visam pasaulį yra tunelių ir veža dar pavojingiausius krovinius, o čia išsigalvoja nesamones mulkindami žmones, neišsiaiškindami esmės.

  30. Vardas (privalomas) parašė:

    apskritai ta gelezinkelio teritorija miesto Centre verta milijonu rinkos verte ir pilna ivairiu galimybiu vystyti visokiausius drasius projektus, kad ir Gugenhaimo muzieju. Kas imanoma gelezinkeli iskelus uz miesto, paliekant viena linija apzvalginems kelionems. Bet tai kapitalas tolimai ateities Mazeikiu kartai.

  31. Komentatorius parašė:

    Klounų šaika.

  32. Vardas (privalomas) parašė:

    Kodel taip kukliai, ir tik del gelezinkelio tunelio? Jei svajot tai svajot. Kad visu rusiu kuras ne daugiau lito, Sildymas 5 ct. Snapso butelis 4,12. Taksi 4 ct kilometras. Slapianke po lita. Surinksim parasus ir taip ir bus. O jei nebus, kalta taryba. O Berzanski ir Sungaila i seima. Nuo rytojaus. Nes jei neisrinksit, to tikrai nebus o jei isrinksit, vel Mazeikiai Vasiukais pataps, naujaja sostine, siaures atenais, rytu zvaigzde, baltijos tigru ir iliuzijomis gyvenanciu zmoniu aruodu…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Skip to content