Pėsčiųjų viadukas per geležinkelį – jau realu

Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius trečiadienį pasirašė įsakymą, kuriuo patvirtino Europos Sąjungos (ES) fondų lėšomis finansuojamos priemonės „Vieno lygio eismo sankirtų eliminavimas“ įgyvendinimo taisykles.
Šioje priemonėje yra numatyta pėsčiųjų viaduko per geležinkelį Mažeikiuose statyba.

Pasak Mažeikių rajono savivaldybės tarybos nario, LR Ministro Pirmininko patarėjo susisiekimui Dariaus Jarmantavičiaus, šis įsakymas – tai pėsčiųjų viaduko per geležinkelį įrengimo startas.
Projektas įrengti viaduką pėstiesiems nuo Mindaugo iki Bažnyčios gatvės jau parengtas, tačiau iki šiol nebuvo skirtos lėšos.
Artimiausiu metu Mažeikių rajono savivaldybės administracija turės pateikti Transporto investicijų direkcijai reikiamus dokumentus. Juos įvertinus, bus skelbiamas konkursas rangos darbams pirkti.
„Jeigu viskas vyks sklandžiai, kitų metų pabaigoje mažeikiškiai per geležinkelį vaikščios moderniu viaduku su įrengtais liftais. Sumažės bėdų pėstiesiems dėl nepatogaus ir nesaugaus ėjimo per geležinkelio bėgius, norint patekti iš naujamiesčio į senamiestį ir atgal“, – teigė D. Jarmantavičius.

10 Atsakymų į “Pėsčiųjų viadukas per geležinkelį – jau realu”

  1. realistas parašė:

    Kažkoks stebūklas – tilto atidarymo data sutampa su Seimo rinkimais. Vėl metus laiko mažeikiečiams bus pučiama migla į akis ir ausis apie grandiozines statybas, kaip jau buvo su Medienos klasteriu. Šaunu. Netoli tenužengta.

  2. onuye parašė:

    eilinis pinigu plovimas.Ko reikia ,to nera.Svarbu uzsideti pliusiuka kad kazkas daroma.Palyginkit kiek zmoniu praeina per gelezinkeli ir kiek masinu pravaziuoja per gelezinkeli.Klausimu nebekils,pasiulymu irgi.

  3. apas parašė:

    Kur galima matyti projektą?

  4. geriau parašė:

    geriau mašinų viadukui pataupytų, čia tai yra didelė Mažeikių problema….

  5. Komentatorius parašė:

    Protingi dėdės iš prakaitu prasmirdusių kabinetų sugalvos taip, kad prie užlipimo ir nulipimo pastatys po šviesoforą, o jei dar kokia sena tarka praeis su trumpesniu sijonų, tai valdininkėliui susisukęs protelis pačiulbės, kad reiktų dar ir mokamą tiltą padaryti, tai kiekvienas einantysis dar ir susimokės. Belieka pasidžiaugti, kad atsiras statinys, kuriuo niekas nesinaudos. Nebent tame lifte, kuris visada bus užrakintas, naktimis nueis bomžai pamyžti, ar šiltai žiemą pamiegoti. Bet kuriuo atveju, komunistinės atliekos užsidės pliusą ir šypsosis visiems. Aš nesuprantu, kodėl jis bus statomas? Bandantiems nusižudyti – jis nereikalingas, o traukiniai nutrenkdavo aklas ir glušas bobutes, kurios nesugebės ant to tilto užlipti. Tai kam jį statyti? Ai, rimtai socialdemokratų duona yra statybos, reikia prasisukti.

  6. Pakeleivis parašė:

    na kai buvo ankstesnis tiltas pestiems jis buvo avarines bukles bet kaip bebutu jo nebera.o dabar aplink stoties teritorija yra tvoros ir manau truputy zmoniu mastymas pasikeite kad gultis ant begiu ar tai sokti nuo tilto…. bet vis vien klausimu yra: ar projektas sugebes isitekti ties mindaugo gatve ir arba bus patogu tas tiltas dviratininkams? (nebus kaip yra Siauliuose kad nera dviraciams skirto tako per tilta ties stotimi)

  7. mano galva parašė:

    tai beprasmis pinigų švaistymas. Pamenat, kai buvo senasis tiltas, nelabai kas juo naudojosi – varė tiesiai per geležinkelį. Galvoju tik viena – kai bus šventės parke, kaip toks srautas žmonių galės keltis tuo liftu? Neapgalvotas sprendimas. Gerai buvo ir dabartinė perėja. O jei koks žioplys sugebėdavo patekti po traukiniu, tikrai ne tilto nebuvimas kaltas.

  8. To mazeika parašė:

    Ponas Mažeika, gal tamsta nematęs pirmojo viaduko būklės? Jis net einant judėdavo ir siūbuodavo. Juo buvo net nebesaugu vaikščioti.

  9. Komentatorius parašė:

    Labai gerai, dabar savižudžiai galės šokinėti ant pravažiuojančių traukinių, nereikės gultis ant bėgių.

  10. mazeika parašė:

    Statoma, kad po kelių metų vėl nugriautų, kaip kad buvo su pirmuoju tiltu…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Skip to content