Po kelerių metų konflikto – derybos

Geležinkelio bėgiai nuo Mažeikių iki Rengės Latvijoje buvo išardyti, 2008 metais, ar jie bus atstatyti, atsakymo nesulaukiama. Jono STRAZDAUSKO nuotr.

Po kelerių metų ginčų, teismų, skundų Briuseliui akcinės bendrovės „ORLEN Lietuva“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ bando derybomis išspręsti tarifų klausimą bei kitus įsisenėjusius ginčus.
Konfliktas tarp dviejų monopolininkėmis vadinamų įmonių prasidėjo po to, kai „Lietuvos geležinkeliai“ išardė geležinkelio ruožą į Rengę.

Kaip praneša „ORLEN Lietuva“, tai dar vienas Mažeikių įmonės inicijuotas bandymas pasiekti susitarimą dėl sudėtingo ir jau ilgą laiko trunkančio ginčo.
Atnaujinti derybas nutarta praėjusią savaitę įvykusiame susitikime, kuriame dalyvavo PKN ORLEN prezidentas Voicekas Jasinskis, Lenkijos Vyriausybės atstovai ir mūsų šalies Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius.
Naujajam derybų raundui skirtas vienas mėnuo. Kaip sutarta per susitikimą su Premjeru A. Butkevičiumi, derybų metu šalys tikisi susitarti dėl gabenimo geležinkeliais tarifų bei papildomų paslaugų kainų, kurios turi atitikti rinkos sąlygas. Taip pat tikimasi išspręsti piniginius reikalavimus viena kitai.
„Lietuvos geležinkeliai“ pranešime spaudai apie derybas informuoja, kad derantis dėl tarifų bus sudaryta derybų dėl krovinių gabenimo geležinkeliais naujų tarifų darbo grupė, kurioje dirbs Susisiekimo ministerijos, Lenkijos Vyriausybės kanceliarijos, „Lietuvos geležinkelių“  ir „ORLEN Lietuva“ atstovai. Atsižvelgiant į „ORLEN Lietuva“ pageidavimą, atskirai bus deramasi dėl tarifų už krovinių gabenimą ir už paslaugas.
Savivaldybės meras Antanas Tenys, ne kartą su „Santarve“ kalbėdamas geležinkelio į Rengę tema, yra sakęs, jog turi vilties, kad ruožas bus atstatytas. Tuo labiau kad ir „Lietuvos geležinkeliai“ niekada nėra pareiškę, kad to nebus. Net vykdant Laisvės gatvės rekonstrukciją, liko neišardyti gatvę kertantys bėgiai. Tai, anot mero, rodo, kad „Lietuvos geležinkeliai“ pasiliko galimybę vėl tiesti geležinkelio liniją nekliudydami rekonstruotos gatvės.
Plačiau skaitykite šeštadienio laikraštyje.

6 Atsakymai į “Po kelerių metų konflikto – derybos”

  1. Kostas parašė:

    Komunistų kuruojama bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ buvo priversti pasirašyti nenaudingą sutartį dėl krovinių gabenimo su Mažeikių nafta , nes tuo metu Lietuvoje siautėjo konservatoriai (Mažeikių naftos gamyklos privatizavimas ir t.t.) .Vėliau ,konservatoriams praradus absoliučią valdžią , „Lietuvos geležinkeliai“ nuardė bėgius į Rengę , kadangi nebuvo kitos išeities dėl sudarytų sutarčių tarp MNG ir „Lietuvos geležinkeliai“ . Po tokių veiksmų jokie briuseliai „Lietuvos geležinkeliams “ nebaisūs.Manau ir teisingai padarė , nes pav., jei konservatoriai priimtų įstatymą ,jog visiems taksistams Lietuvoje privaloma vežti keleivius kur jie panorės už 1 eurą , tai , manau , taksistai geriau atiduotų mašinas utilizavimui,nei vykdytų konservatorių priimtą įstatymą .

  2. to AS parašė:

    Zmogeli, straipsnis apie ISARDYTA gelezinkelio atkarpa, ir jos atstatyma. Savo problemas kelk kitame straipsnyje.

  3. As parašė:

    Absurdu teatras, tik pas mus viduri miesto vazineja traukiniai, ne atstatyti reikia, o perkelti ir likusius uz miesto ribu. Kur ziuri miesto valdzia, rasykite projektus ES paramai gauti ir sutvarkykite galu gale ta problema, kuri daug metu Mazeikieciams yra problema Nr.1.

  4. bananrespublic parašė:

    Visų pirma reikėtų ant šakių pakabinti tuos korumpuotus raudonsnukius,kurių paliepimu tas geležinkelis buvo išardytas.Konkrečiai- tos bestuburės žvairios iškamšos butkevičiaus.Kol runkeliai už butelį pardavinės sielas,raudonsnukiai ir tvartelio valdžiagyviai darys ką norės.

  5. Pakeltas Šlagbaumanas parašė:

    daugiausiai žmonių turbūt norėtų kad per miestą išvis nevažinėtų traukiniai

  6. ei parašė:

    O kada eis kalba apie zmones, ne tik versla? Zmones irgi nori vazineti traukiniais!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Skip to content