Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazija kartu su kitomis keturiomis Lietuvos mokyklomis partnerėmis: Tauragės r. Žygaičių gimnazija, Telšių „Ateities“ progimnazija, Tauragės r. Batakių pagrindine mokykla, Kretingos rajono Darbėnų gimnazija ir konsultuojančia Plungės senamiesčio mokykla susijungė į bendrą grupę, kad dalyvautų ES struktūrinių fondų ir ŠMM projekte „Integralaus ugdymo principais ir naujausiais žinių perdavimo metodais paremto matematikos ugdymo proceso organizavimo modelio diegimas mokyklose“ .
Pirmas mokyklų partnerių ir konsultuojančios mokyklos bei Nacionalinės agentūros (NA) atstovų susitikimas įvyko Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazijoje. Čia buvo pasirašyta partnerių bendradarbiavimo sutartis. Visas ugdymo institucijas sieja bendras tikslas: siekti geresnių 6–8 klasių mokinių matematikos pasiekimų rezultatų.
Siekdami įgyvendinti projekte numatytas idėjas, partneriai kartu su agentūros atstovais aptarė projekto veiklų įgyvendinimo strategijas, numatė žingsnius. Bendru sutarimu nuspręsta, kad pirmiausia reikia susitelkti naujo matematikos ugdymo proceso modelio kūrimui, kuris apims tokias inovatyvias idėjas, kaip integruotas ugdymas, integralus ugdymas bei žinių perdavimo ir suvokimo metodo taikymas. Kitas svarbus žingsnis bus pamokos, renginiai, užsiėmimai, mokymai, programos ir kitos netradicinės veiklos, įtraukiančios visų minėtų mokyklų bendruomenes ir skatinančios tobulėti tiek mokinius, tiek mokytojus.
Didžiausias projekte dalyvaujančių mokyklų komandų lūkestis, kad naujais, alternatyviais ugdymo metodais paremtas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis ne tik pagerins 6–8 klasių mokinių matematikos pasiekimus, bet ir padarys ugdymo procesą inovatyvų, diferencijuotą, motyvuojantį, skatinantį naujas iniciatyvas.
Laima BARTKUVIENĖ,
Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazijos
direktorės pavaduotoja ugdymui
Ar žinote kas laukia mokytojų? Bibliotekininkų? Kultūrininkų?Naujasis pensijų įstatymas- nauja apgavystė ir žmonių durninimas. Š.m. kovo 1 d. išeinu į pensiją. Darbo stažas 40 metų. Žinau visus savo atlyginimus per visus darbo metus, žinau visų metų nuo 1994 vidutinius darbo užmokesčius Lietuvoje. Šiek tiek moku matematiką. Pagal seną metodiką mano pensija būtų apie 315 Eu. Pagal naują, dabar galiojančią, metodiką mano pensija bus: 200 Eu. gausiu už darbo stažą; + 23 taškai per darbo metus nuo 1994 metų, nes iki 1994-01-01- TAŠKAI NESKAIČIUOJAMI. Gaudavau visada darbo užmokestį mažesnį negu vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje- pavyzdžiui 2017 gaudavau apie 700, o vidutinis 840 eu. Tad už taškus gausiu : 23 x 3,27= 75,21 Eu. Viso: 200 +75,21 = 275,21 Eu. Išvada: mano pensija bus mažesnė apie 40 eu. negu būtų buvus pagal seną įstatymą. O kiek gausite jūs, jeigu uždirbate 400 Eu ant popieriaus? Laimingi tie, kurie emigravo, pavydžiu jiems. Ačiū, ,,mieli“ valstiečiai, kad taip ,,mylite“ Lietuvos žmones. Kad jūs visi su Piziumi skradžiai žemę prasmegtumėte…. Tai kiek tylėsime??
Ir kam tas sėjamas komentatorių abejingumo grūdas? Valio gimnazijai! Šaunuoliai mokytojai! Juk Židikų gimnazija neatėmė galimybės dalyvauti projekte nė iš vienos mokyklos! Būkim tolerantiški, o ne pagiežingi….
Gali dalyvaut,gali nedalyvaut- didziajai daliai mokiniu jokio skirtumo. Jei vaiks yra avinas , jokie projektai neismokys.
Mažeikiuose yra tik viena mokykla kuri gali siekti gerų rezultatų…. :)
šiaip liūdna, kad kažkur toli toli nuo miesto mokykla dalyvauja projekte… o didžiosios mokyklos PROGIMNAZIJOS ne… joms turėtų būti tai aktualiausia :)