Konkurencijos taryba už klaidinamą reklamą radijuje, įmonės svetainėje ir televizijoje UAB „Rimi“ skyrė 3 140 eurų baudą.
Atliko tyrimą
UAB „Rimi“ užsakymu 2014 m. rugpjūtį skleistoje garso reklamoje buvo aiškiai teigiama: „Šią savaitę su „Mano Rimi“ kortele visiems žaislams net keturiasdešimties procentų nuolaida“. Ši audioreklama visą savaitę buvo skelbiama dešimtyje regioninių ir nacionalinių radijo stočių. Konkurencijos tarybos ekspertų nuomone, teiginys „visiems žaislams“ galėjo sukelti pagrįstų vartotojų lūkesčių, kad visus žaislus prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse, pateikus „Mano Rimi“ kortelę, bus galima įsigyti su 40 procentų nuolaida.
Vartotojus klaidinantys teiginiai apie žaislams taikomą 40 proc. nuolaidą kurį laiką buvo skelbiami ir UAB „Rimi“ svetainėje bei įmonės užsakymu skleistoje TV reklamoje. Tyrimo eigoje įmonės atstovai pripažino, kad papildomos akcijos sąlygos įvairių televizijų kanalais skleistoje reklamoje buvo nurodytos netiksliai.
Galėjo klaidinti
Konkurencijos taryba, skirdama baudą už Reklamos įstatymo pažeidimą, atsižvelgė į tai, kad dalis UAB „Rimi“ užsakymu skleistos reklamos atitiko teisingumo ir išsamumo kriterijus, tačiau priimdama sprendimą dėl pažeidimo, vadovavosi Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo išvada: tai, kad vienoje iš reklamos sklaidos priemonių vartotojams pateikiama išsami informacija, nepaneigia to, kad kitomis sklaidos priemonėmis skleista reklama galėjo klaidinti vartotojus.
Reklama: SEO paslaugos ir internetinė reklama seopaslaugos.com
Mzeikiu “ Rimi’ visai blogai tvarkosi,, turiu omenyje ponia Gelziniene su savo svita, aplinka pastoviai apsiukslinta, kasoje tik viena kasininke , o plakatas t.y. ant sienos parduotuves atidarymo metu kaip buvo didziule nuotrauka pakabinta nors beveik visus darbuotojus ismete kaip siuksles, o dar iki siol nesugeba nuimti.